憨人

我的心内感觉 人生的沉重 不敢来振动
我不是好子 嘛不是歹人 我只是爱眠梦
我不愿随浪随风 飘浪西东 亲像船无港
我不愿做人 奸巧钻缝 甘愿来作憨人

Anyway, this is in Hokkein.

update: Apparently, there's 2 huge lizards crawling near the computer. But I don't dare to open my mouth to shout, because I'm scared they will fall into my mouth!! Better run now!!

0 comments: