kobukuro+mr.children

蕾 ap bank fes'07


just like crying, in the middle of a smile smeared with perspiration
no one can be recognised
thats why i don't know about your tears

its still burning, lighting up my heart
i recieved from you the tender light, proof of unconditional love

while being enveloped by the gentle spot under the sun, i whisper into your back
even if a day like this comes again
surely, surely, surely, you would be able to understand

vanishing and blooming, this year too the flower bud is waiting for me
the petal dancing in the wind that my palm can't grasp
stops on the shoulder lightly
skillfully riding it and showing a smile, i remember you by myself

in the valley of buildings, sometimes buried dreams bud too
isn't that what makes flowers bloom? you can't choose where your dreams will blossom

the silhouettes we dropped on this town, they're all looking for the light
even as time overlaps and flows over itself
surely, surely, surely the day we grow out of this will come

on the breezeless track, the beautiful sky of may feels blue and lonely
the motionless scattered clouds will always be floating
there is no place i can return to anymore
this is the way i am, in the whispering wind it dances to the ground with a flash, my tears

almost scattering, the re-opening petals are like you
giving time and again to these hands that grasp at the silent encouragements

vanishing and blooming, this year too the flower bud is waiting for me
even now i still can't catch the dreams you painted
stopping right beside me
opening gracefully just like a smile, i keep looking for the flower bud, in the sky

涙こぼしても 汗にまみれた笑顔の中じゃ
誰も気づいてはくれない だから
あなたの涙を 僕は知らない

絶やす事無く 僕の心に灯されていた
優しい明かりは あなたがくれた
理由無き愛の証

柔らかなひだまりが包む背中に
ぽつり 話しかけながら
いつかこんな日が来ることも
きっと きっと きっと
わかってたはずなのに

消えそうに 咲きそうな
蕾が今年も僕を待ってる
手の平じゃ掴めない 風に踊る花びら
立ち止まる肩に ひらり
上手にのせて 笑ってみせた
あなたを思い出す ひとり

ビルの谷間に埋もれた夢も いつか芽吹いて
花を咲かすだろう 信じた夢は
咲く場所を選ばない

僕らこの街に落とされた影法師
みんな光を探して
重なり合う時の流れも
きっと きっと きっと
追い越せる日が来るさ

風の無い 線路道
五月の美空は 蒼く淋しく
動かない千切れ雲 いつまでも浮かべてた
どこにももう戻れない
僕のようだと ささやく風に
きらり舞い落ちてく 涙

消えそうに 咲きそうな
蕾が今年も僕を待ってる
今もまだ掴めない あなたと描いた夢
立ち止まる僕のそばで
優しく開く 笑顔のような
蕾を探してる 空に

kaze ap bank fes'07

0 comments: