scholarships.

the idea of studying for free is far too attractive. so after this morning of pondering, im gonna go try for caas, astar, psc, ida and nanyang. and im gonna be firm on getting into ADM. although it sounds absurb lah, psc to get into ADM? hahaha. heck lah.

most of the scholarships didnt mention gp (yay.) though caas wans a distinction in gp. sigh.

and mcdull is really getting into me. he's so funny lah.

and i like this song from the first movie: 麦兜与鸡

我个名叫麦兜兜,我啊妈叫麦太太,
我最喜爱食麦甩咯,一起吃鸡一起在歌唱.
我个名叫麦兜兜,我老师叫miss chan chan,
我最喜爱食碟鸡饭,一起吃鸡一起在歌唱.
但现实就似一只鸭,o下o下一定要duck.
唔得!唔得!点算o勒?点样令只鸡变做鸭?
含住个鸡包仔,望住四宝鸡扎,
可叹现实系要一只鸭,加块荔芋共我一起扎.
我最喜爱食o者o者鸡,我最喜爱食鸡pat pat,
我最喜爱食豉油皇鸡翼,一起吃鸡一起在歌唱.
我最想吃鸡,我最终变腊鸭!鸭!鸭!鸭!鸭!

0 comments: